MWee - Jan van der Heydenstraat 24 - 2665 JA Bleiswijk 085-4014765 info@mwee.nl

ZOEK JE CREATIEVE IDEEËN VOOR JE EVENEMENT?

Met MWee haal je een ervaren creatieve specialist in huis.


Zijn online events de nieuwe norm?

Zijn online events de nieuwe norm?

Stap voor stap is er meer mogelijk, maar hoe weet je wat past bij de doelstelling van jouw event: fysiek, online of hybride? We zien dat veel eventmanagers vanuit gewoonte neigen terug te gaan naar fysiek, of het willen combineren in een hybride event. We denken...

0



Hoe bepaal en haal je kpi’s van jouw event?

Hoe bepaal en haal je kpi’s van jouw event?

Wanneer is je event een succes en hoe meet je dat? Dat kan door van te voren na te denken over kpi’s. Met een set aan vastgestelde, meetbare doelen kun je na afloop een goede evaluatie maken, waarbij de resultaten van invloed zijn op de vervolgacties. Maar hoe bepaal...

0

Eventmanager: van regelaar naar regisseur

Eventmanager: van regelaar naar regisseur

Drie jaar geleden bestond het vak eventmanagement voor een groot deel uit het regelen van allerlei praktische zaken rondom een evenement. Dat is nog steeds zo. Toch zijn we van mening dat het vak een upgrade heeft gekregen en dat bedrijven er goed aan doen de...

0



Zo verkoop je intern jouw online event

Zo verkoop je intern jouw online event

Als eventmanager moet je geregeld een event verkopen aan je klant. Bijvoorbeeld aan de directeur, het afdelingshoofd of de marketingmanager. Wil je uit de rol van ‘dozenschuiver’ en in positie komen als adviseur, omwille van een succesvol event? Daar helpen we je...

0

Offerte voor je online event te hoog?

Offerte voor je online event te hoog?

Of een online event veel goedkoper is dan een fysiek event? Soms wel, ja. Maar niet altijd. Schrik je wel eens van de prijs van een offerte van je event? Lees dan hieronder verder voor waardevolle tips over hoe je een offerte moet lezen. Voldongen feit De offerte van...

0


Zijn online events de nieuwe norm?

Zijn online events de nieuwe norm?

Stap voor stap is er meer mogelijk, maar hoe weet je wat past bij de doelstelling van jouw event: fysiek, online of hybride? We zien dat veel eventmanagers vanuit gewoonte neigen terug te gaan naar fysiek, of het willen combineren in een hybride event. We denken...

0



Hoe bepaal en haal je kpi’s van jouw event?

Hoe bepaal en haal je kpi’s van jouw event?

Wanneer is je event een succes en hoe meet je dat? Dat kan door van te voren na te denken over kpi’s. Met een set aan vastgestelde, meetbare doelen kun je na afloop een goede evaluatie maken, waarbij de resultaten van invloed zijn op de vervolgacties. Maar hoe bepaal...

0

Eventmanager: van regelaar naar regisseur

Eventmanager: van regelaar naar regisseur

Drie jaar geleden bestond het vak eventmanagement voor een groot deel uit het regelen van allerlei praktische zaken rondom een evenement. Dat is nog steeds zo. Toch zijn we van mening dat het vak een upgrade heeft gekregen en dat bedrijven er goed aan doen de...

0



Zo verkoop je intern jouw online event

Zo verkoop je intern jouw online event

Als eventmanager moet je geregeld een event verkopen aan je klant. Bijvoorbeeld aan de directeur, het afdelingshoofd of de marketingmanager. Wil je uit de rol van ‘dozenschuiver’ en in positie komen als adviseur, omwille van een succesvol event? Daar helpen we je...

0

Offerte voor je online event te hoog?

Offerte voor je online event te hoog?

Of een online event veel goedkoper is dan een fysiek event? Soms wel, ja. Maar niet altijd. Schrik je wel eens van de prijs van een offerte van je event? Lees dan hieronder verder voor waardevolle tips over hoe je een offerte moet lezen. Voldongen feit De offerte van...

0