Eigenlijk zijn dit vragen die je bij elk type event (fysiek of online) zou moeten stellen, maar toch worden deze vragen vaak vergeten en dat is zonde. Zeker bij online events, waarbij je gemakkelijk kunt meten wat een kijker doet. Van deze statistieken kan veel worden geleerd, zodat met enkele, soms kleine aanpassingen een volgend event nog succesvoller zal zijn.
Door onze ervaring met het organisatorisch en technisch realiseren van online en live events en bijeenkomsten binnen de zakelijke en trainingsmarkt zijn we de juiste gesprekspartner. We gaan voor resultaat en langdurige relaties, we zorgen dat onze opdrachtgevers succesvol zijn, dan worden wij dat ook!
Onze slogan luidt niet voor niets:
“We bring your message into the world”
Tegenwoordig kan je via GoToMeeting, Zoom, Skype enz. snel en goedkoop online een groep mensen bereiken. Maar zijn deze tools ook echt geschikt voor het vervangen van een fysiek event?
Wij denken van niet. Deze programma’s zijn namelijk bedoeld om online te vergaderen of voor 1 op 1 besprekingen. Het is niet voor niets dat grote bedrijven deze programma’s gebruiken voor hun interne evenementen, om vervolgens voor hun online Town hall meetings en externe online events een professional in te huren met echte streaming systemen zodat ze zeker weten dat het goed gaat.